[Microdonaciones] SOS Salvem lo Delta de l’Ebre

Sumario

Català

Aquest 2015 serà decisiu pel Delta de l’Ebre, està en joc lo seu futur i lo de la seua població.

Declarat Parc Natural i Reserva mundial de la Biosfera, pateix lo deteriorament continu dels seus valors naturals, valors dels cuals depèn l’agricultura, la pesca i el turisme del que viuen els seus 50.000 habitants. El nou Pla hidrològic de l’Ebre pot significar la desaparició del Delta, amb els 35 nous embassaments i 450.000 hectàrees de nous regadius.

La Plataforma en Defensa de l’Ebre, Ecologistes en Acció, SEO/BirdLife, Delta Polet, River Movies, Ebrevisuals, diversos científics i habitants del territori volem impulsar la Campanya pels Sediments per informar a la població sobre la crítica situació i sobre les solucions per restaurar els cabals ecològics del riu i alliberar els sediments atrapats en les preses, i pressionar políticament per tal de restaurar l’equilibri natural del Delta.

Gràcies a la teua aportació podrem dur a terme la Campanya que consistirà en la realització d’esdeveniments públics, difusió i comunicació a través d’audiovisuals, xarxes socials, mitjans de comunicació. Amb la teua ajuda podrem aconseguir 2.000 euros per elaborar 30.000 publicacions senzilles sobre els problemes i les solucions que existeixen que es distribuiran directament a 30.000 pobladors del Delta de l’Ebre i col·locar 6 cartells fixos explicant la importància dels sediments en llocs estratègics del Delta.

Salvem lo Delta de l’Ebre: Plataforma en Defensa de l’Ebre, Ecologistes en Acció, SEO/BirdLife, Delta Polet, River Movies, Ebrevisuals, diversos científics i habitants del territori.

septiembre de 2017 :

agosto de 2017 | octubre de 2017