Taller-col·loqui sobre Pobresa energètica
En Torredembarra
Del 2 de juny de 2016 / 19:00
al 2 de juny de 2016
Dijous 2 de juny 2016, 19:00 h.
Sala de Comissions de L'ajuntament de Torredembarra

Taller-Col·loqui sobre Pobresa Energètica
A càrrec de Xavier Prats Coordinador de la Taula per la pobresa energètica de Reus i Tarragona i membre de Som Energia.

- Organitza: Consell de Sostenibilitat i Ecologistes en Acció
- Amb el suport de Regidoria de Sostenibilitat. Ajuntament de Torredembarra

Malgrat que el consum d'energia constitueix una de les necessitats essencials indispensables per a totes les persones de la nostra societat, existeix un important conjunt de persones i famílies que manifesten dificultats importants per a cobrir aquesta necessitat d'abastament de caràcter bàsic, que condueix a situacions relacionades amb l'anomenada “pobresa energètica”.

Segons l'Institut d'Estadística de Catalunya, el 26,7% de la població de Catalunya vivia sota el llindar de la pobresa o a l'exclusió social a l'any 2011. La llei 24/2015 va néixer com una esperança per pal·liar el sofriment d'aquestes famílies, però ara ha estat derogada pel Tribunal Constitucional. Com ens afectarà aquesta sentència? Que podem fer per seguir combatent la Pobresa Energètica?.

Xavier Prats coordinador de la Taula per la pobresa energètica de Reus i Tarragona ens ho explicarà.