Manifestación Garoña Itxi Betiko - No a la reapertura
En Vitoria-Gasteiz
Del 18 de marzo de 2017 / 19:00
al 18 de marzo de 2017

La plataforma Araba sin Garoña ha convocado una gran manifestación en Gasteiz para este sábado 18 de marzo a las 19 horas en la plaza de la Virgen Blanca de Vitoria-Gasteiz, para exigir el cierre de las instalaciones nucleares, ante el dictamen del CSN a favor de la reapertura si el operador de la planta, Nuclenor, cumple con las inversiones en materia de seguridad.

Desde Ekologistak Martxan, como parte de la Plataforma, nos sumamos a la convocatoria y os animamos a que acudáis.

Araba Garoña gabe Plataformak manifestazio handia antolatu du martxoaren 18an, Gasteizeko Virgen Blanca Plazan, arratsaldeko 19etan. Nuclenorrek segurtasun neurriak betetzekotan CSN zentral nuklearra berriz ere martxan jartzearen alde agertu da eta.

Ekologistak Martxanetik ere, Garoñaren kontrako Bizkaiko Foroaren partaide garen heinean, herritarrak kalera atera eta Garoña betirako itxi dezatela esijitzera animatzen zaituztegu denak.