Ecologistes en Acció de Catalunya, Ecologistas en Acción

Enviar un mensaje

Ecologistes en Acció de Catalunya és una xarxa de persones i grups ecologistes, ecopacifistes, conservacionistes i de defensa dels animals que, acollint-se a la formula legal d’una federació, treballem per aconseguir una societat ecològicament sostenible, i en la defensa dels equilibris mediambientals davant les agressions.

Com a tal xarxa compartim experiències, materials i recursos; coordinem criteris i ens ajudem mútuament en les nostres activitats. La nostra filosofia es bassa en la confiança mútua, en donar prioritat a tot el que tenim en comú per sobre del que ens pugui separar i en evitar la desqualificació, aprofundint en l’arrel de la possible discrepància com a mètode per a solucionar conflictes.

Som independents dels poders polítics i empresarials, actuem sense ànim de lucre i ens mantenim amb les aportacions de les persones associades i amb el treball dels voluntaris i de les voluntàries que en formem part.

Mantenim relacions respectuoses de col·laboració amb tots els grups ecologistes de Catalunya i amb les organitzacions ecologistes d’àmbit transnacional (Greenpeace, WWF, Amics de la Terra, etc.).

- Fer-te soci o sòcia
- Fer-te soci o sòcia d’un Grup Federat
- Demanar informació
- Fer una donació